tiistai 1. joulukuuta 2015

Pikkasen tuunausjuttuja!

Heipä hei!
En ole nyt pitkään aikaan kirjoitellut, kun on ollut niin iso kiire koko ajan opiskelujen ja muiden juttujen kanssa, ettei yksinkertaisesti vain ole ollut aikaa. Nyt alkaa joulu lähestymään, pari viikkoa pitäisi vielä jaksaa painaa lukiohommia ja sit sais melkein kolme viikkoa levähtää. Kaksi jaksoa lukiossa nyt takana ja viime viikko oli koeviikko. Huomenna on kolmannen jakson aika.
     Mut nyt pääaiheen pariin! Oon siis tässä nyt viime viikkoina tuunaillut juttuja, ja ajattelin nyt postata niistä.
Tuunasin mun pyykkikoria hieman maalaamalla tähdet sekä korin kylkeen että kanteen.
Ennen 
Jälkeen
Olen hakenut myös metsästä joitain viikkoja sitten männyn käpyjä ja maalannut niitä sitten valkoisella akryylimaalilla ja ripotellut hopeaa glitteriä niiden päälle :) Tuli tosi kivan näköisiä, ja kun ne laittoi vielä kynttilän ympärille, sopii siihen tosi hyvin :D 
Kolmas tuunattu juttu on mun pöytävalaisin! Mulla on hyllyn päällä lamppuna ikean tuollainen läpinäkyvä valaisin ja päätin antaa sille uuden kuosin servetillä :) Löysin Finlaysonin pesue- servettejä, ja pesukarhu kuosi vaikutti kivalta, joten päätin ostaa sitten sellaisia servettejä lamppuun.
        Opin joskus äidiltä tuon lampun tuunaamisen, kun se tuunas meidän pari tollaista lamppua mun ollessa pieni :) 
Ihan kivoja nuo ovat, ja ainakin saa mieleisensä tuunaamalla! 
Maalasin myös tuollaisen vanhan korin, jonka sain ruukuksi mun teko-orkidealle! 
Se oli ennen pyökin värinen, mutta ei sopinut mun mielestä enää väreihin, joten raikastin sen valkoisella maalilla ja vetäisin siihen vielä tähden harmaalla :) 
Lisäksi ostin tollaiset pinkit ledpallovalot, jotka sopii mun lempiväreihin.

Oon niin valmis joulun tuloon, jos sitä vielä muutaman viikon jaksais. Sit koitaais ansaittu loma! 
Nähdään taas! Morjens!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti